שיווק ויחסי ציבור לאמנים

הצלחה לכל אמן

קבוצת מאסטרפיס הנו מיזם ראשון מסוגו בישראל הממקד את פעילותו בעולם האמנות בישראל, ומאגד מגוון רחב וייחודי של שירותים שונים שמטרתם לשרת את אוכלוסיית שוחרי האמנות, אמנים, אספנים, עסקים וכל גורם אחר המתעניין בדרך כל שהיא בעולם האמנות.
אנחנו חיים כיום בעידן בו מרבית הדרכים למציאת והעברת אינפורמציה מתבצעות דרך האינטרנט וע”י שימוש בפלטפורמות דיגיטליות.קבוצת מאסטרפיס מרכזת לראשונה קבוצת אתרי אינטרנט מרשימים המתמקדים ונותנים מענה שימושי ואינפורמטיבי עבור כל תחומי האמנות השונים. זאת על-ידי שימוש במערך מפותח של אתרי האינטרנט שלה.

הקבוצה מציגה שילוב נדיר של אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בתחומי הדיגיטל, האמנות, השיווק ויחסי הציבור. בבעלות החברה שישה אתרי אינטרנט החולשים על כלל התחומים של עולם האמנות הישראלי. אנשי הקבוצה מתמחים במתן מענה מקצועי, מותאם ונוח לקהילת האמנים בנוגע לאופן ודרך השיווק של עצמם וכן לאופן ניהול מערך יחסי הציבור שלהם.

כדי לשווק נכון ולנהל מערך יחסי ציבור, אנו שמים דגש רב על מגוון רחב מאוד של נושאים ואלמנטים שיש לתת להם מענה, אשר יחד יוצרים חיבור חשוב המייצר מערך שיווקי-יחצני נכון. אנשי הקבוצה יספקו לכל אמן שמעוניין לבחון את הדרכים הנכונות והיעילות ביותר לשיווק ויחסי הציבור את אנשי המקצוע המקצועיים והמתאימים ביותר עבורו. תוך הבנת הצרכים האישיים ועפ”י תחום העיסוק הספציפי.

הנושאים בהם אנו מתמקדים ומתמחים הנם: ניהול מערך יחסי ציבור מתאים, מיתוג ומיצוב נכון, הכנה וכתיבת חומרים שיווקיים, בניית אתר אינטרנט מרשים המותאם לפעולות שיווקיות, בניית מערך קידום אורגני, ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובפלטפורמות חברתיות לדוגמת פייסבוק ועוד.

היתרון הבולט של קבוצת מאסטרפיס הוא התמקדותה בעולם אמנות באופן בלעדי. לכן כל המחשבה והתכנון סובבים תמיד סביב הצרכים וההיכרות של עולם האמנות ושל כל אותם קהלים אשר מתעניינים בעולם זה.

Skip to content