שיווק אמנות הנו תחום רחב, אבן יסוד הכרחית בתהליך המכירה עבור אמנים מתחילים וותיקים כאחד. כיום דרכי הפרסום רבות מבעבר, ולצד הפרסום הקלאסי בטלוויזיה ובעיתון, ניתן לראות עלייה חדה בשיווק הדיגיטלי. כיום בכל אתר ישנן פרסומות, וניתן לראות עמודים עסקיים בפלטפורמות אינטרנטיות חברתיות שונות כגון פייסבוק ופינטרסט.
שיווק אמנות נכון מאפשר לאמנים להגיע לכמה שיותר אנשים רלוונטים, ולחשוף בפניהם את עשייתם האמנותית. כך הציבור נהנה מחשיפה לאמנות עכשווית והאמנים מקבלים תמיכה ציבורית, ממסדית וכלכלית ככל שהם יותר מוכרים. תמיכה זו יוצרת עושר תרבותי שמתבטא ביותר תערוכות, אירועי אמנות, רכישת אמנות מקורית ועוד. הרווח בסופו של דבר הוא של כולנו.
אחת מהדרכים בהן “מאסטרפיס” מקדמים אמנות מקומית הנה בניית פלטפורמות שיווק ופרסום נרחבות, שמאפשרות לכל אמן פעיל חשיפה משמעותית לקהל שוחרי האמנות הישראלי. עשייה זו מחזקת את קהילת האמנות המקומית, ומחברת בין יוצרי האמנות לצרכניה.
התרומה של שיווק אמנות אינה מסתכמת בהגדלת מכירות או בחשיפת יצירות נוספות. היא תורמת לחיזוק השפה התרבותית המשותפת ולגיוון ההיצע המקומי, ומאפשרת לאמנים לפתח קהל עוקבים נאמן המלווה אותם לאורך הקריירה. במציאות דיגיטלית משתנה, חשוב שכל אמן יכיר את האפשרויות המוצעות לו, יתנסה, ויבחר את ערוצי השיווק המתאימים ביותר לאופי עבודתו, לערכים ולאישיותו.
כאשר בוחרים פריטי טקסטיל לחדרי תינוקות, אחת ההחלטות המרכזיות היא איזו כרית בוחרים לתינוק אשר תתאים לסביבת השינה ותספק תחושה בטוחה ונוחה. בחירה בכרית לתינוק איכותית מאפשרת להורים להיות רגועים שהתינוק נהנה מתמיכה רכה, מבנה המתאים לצווארו ועדינות מגע העוטפת אותו בשעות השינה.
כרית לתינוק אינה עוד פריט עיצובי; היא נועדה להתאים במיוחד למבנה הגוף הרך והעדין של תינוקות, לשמור על יציבות הראש ולהפחית סיכונים מיותרים. מומלץ לבחור כריות העשויות חומרים נושמים, עם ציפוי רך ותחזוקה פשוטה – פריטים שאפשר בקלות להסיר, לכבס ולשמור על היגיינה גבוהה במיוחד.
בנוסף, כרית לתינוק משתלבת בסביבה ביתית בה ההורים משקיעים מחשבה בכל פרט – מהמצעים, דרך המיטה ועד הריהוט הקטן. כך, כל תינוק זוכה לפינה בטוחה ונעימה, בה יוכל לגדול, להתפתח וליהנות משינה איכותית ומרגיעה בכל שלב ההתבגרות.