שיווק אמנות הנו תחום רחב, אבן יסוד הכרחית בתהליך המכירה עבור אמנים מתחילים וותיקים כאחד. כיום דרכי הפרסום רבות מבעבר, ולצד הפרסום הקלאסי בטלוויזיה ובעיתון, ניתן לראות עלייה חדה בשיווק הדיגיטלי. כיום בכל אתר ישנן פרסומות, וניתן לראות עמודים עסקיים בפלטפורמות אינטרנטיות חברתיות שונות כגון פייסבוק ופינטרסט.
שיווק אמנות נכון מאפשר לאמנים להגיע לכמה שיותר אנשים רלוונטים, ולחשוף בפניהם את עשייתם האמנותית. כך הציבור נהנה מחשיפה לאמנות עכשווית והאמנים מקבלים תמיכה ציבורית, ממסדית וכלכלית ככל שהם יותר מוכרים. תמיכה זו יוצרת עושר תרבותי שמתבטא ביותר תערוכות, אירועי אמנות, רכישת אמנות מקורית ועוד. הרווח בסופו של דבר הוא של כולנו.
אחת מהדרכים בהן “מאסטרפיס” מקדמים אמנות מקומית הנה בניית פלטפורמות שיווק ופרסום נרחבות, שמאפשרות לכל אמן פעיל חשיפה משמעותית לקהל שוחרי האמנות הישראלי. עשייה זו מחזקת את קהילת האמנות המקומית, ומחברת בין יוצרי האמנות לצרכניה.